»Zelo jasno se spomnim nekaterih naših velikih zapletenih plesnih prizorov, Greta je bila zelo, zelo vestna glede tega, komu je dodelila vloge. Izbrali smo lahko ljudi različnih oblik, velikosti, z različnimi zmožnostmi, da vsi sodelujejo v tem plesu – vse pod tem sporočilom: Ni vam treba biti plavolas, bel ali xyz, da bi utelešali tisto, kar pomeni biti barbika ali Ken.«
»Očitno je ples moja večna skušnjava. Težko zdržim brez plesnega prizora v filmu in tokrat se zgodba kar temeljito zavrti v ritmu tanga.«
»Vsak dan je bilo treba poiskati resnico določenega prizora, iskrenost v pristopu. Lahko se naučiš odpeti pesem, odplesati plesno točko ... Ampak to potem pred kamero ni vedno najbolj iskreno početje.«
»Na snemanju nisem bil bil nikoli izločen. Počutil sem se, kot da bom vsak dan delal z igralsko zasedbo, ki resnično slavi drug drugega in slavi medsebojne razlike, ne glede na to, od kod prihajamo.«
»Dali so nam tako zaupanje in takšno svobodo, mislim, da je to neverjetno redko.«
»Gre za iskanje svoje notranje lepote in posedovanje tega dela sebe ter tega, kako biti najboljša mogoča različica sebe.«
»Na snemanju prizorov spolnosti je res bilo zelo radostno. V njih je bilo toliko golih teles, da popolnoma pozabiš, da si tudi sam gol.«
»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Ljudje slišijo 'barbika' in avtomatično mislijo, da vedo, za kakšen tip filma bo šlo. Potem pa slišijo, da ga bo režirala Greta Gerwig in zanj napisala tudi scenarij, pa se takoj popravijo, češ, no, mogoče pa ne vem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju